هیئت ایران محل مذاکرات سوئیس را به مقصد تهران ترک کرد
به گزارش اطلاعات نیوز، هیئت ایرانی در جریان این مذاکرات در نشستهای دوجانبه و چهارجانبه با حضور هیئت آمریکا و میانجیگران پاکستانی و قطری شرکت و مواضع جمهوری اسلامی ایران را درباره روند اجرای یادداشت...
به گزارش اطلاعات نیوز، هیئت ایرانی در جریان این مذاکرات در نشستهای دوجانبه و چهارجانبه با حضور هیئت آمریکا و میانجیگران پاکستانی و قطری شرکت و مواضع جمهوری اسلامی ایران را درباره روند اجرای یادداشت تفاهم و شرایط ورود به مذاکرات توافق نهایی مطرح کرد.
قطر و پاکستان پس از پایان رایزنیها با صدور بیانیهای مشترک، از توافق طرفها بر سر نقشهراه ۶۰ روزه، تشکیل کمیته عالی و آغاز کارگروههای فنی خبر دادند. بر اساس این بیانیه، گفتوگوهای فنی تا پایان هفته در بورگناشتوک ادامه خواهد یافت.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان پس از پایان مذاکرات سوئیس گفت که هیئت جمهوری اسلامی ایران در نشست چهارجانبه با آمریکا، مواضع و دیدگاههای خود را بسیار صریح و روشن بیان کرد.
