رایزنی ایران و پاکستان برای احیای راهگذر ریلی و اتصال بندرها
به گزارش اطلاعات نیوز، فرزانه صادق، وزیر راه و شهرسازی جمهوری اسلامی ایران که به همراه رئیس جمهور به اسلامآباد سفر کرده بود، در گفتوگو با خبرنگاران از رایزنی با طرف پاکستانی درباره گسترش همکاری...
به گزارش اطلاعات نیوز، فرزانه صادق، وزیر راه و شهرسازی جمهوری اسلامی ایران که به همراه رئیس جمهور به اسلامآباد سفر کرده بود، در گفتوگو با خبرنگاران از رایزنی با طرف پاکستانی درباره گسترش همکاری در عرصههای حمل و نقل کالا خبر داد.
صادق با توجه به دیدار با مقامهای پاکستان گفت: در این نشست، موضوعهای مربوط به پایانههای مرزی، احیای راهگذر ریلی میان ایران و پاکستان و توسعه ارتباطهای بندری میان دو کشور بررسی شد.
وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: در این گفتوگوها، گسترش همکاری میان بندرهای کراچی و گوادر با بندرهای چابهار و بندرعباس نیز به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.
صادق با توجه به دیدار با حنیف عباسی وزیر راهآهن، جام کمال خان وزیر بازرگانی و عبدالعلیم خان وزیر مواصلهای پاکستان، این گفتوگوها را در جهت تقویت همکاریهای مشترک دو کشور ارزیابی کرد.
